• +48 (22) 50 234 70
  • Inwenta - facebook
  • Inwenta - Linkedin
  • Inwenta - youtube
Inwenta Interim
  • Oferty pracy
  • Usługi
  • O Firmie
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Polski
  • English
Aktualności

  1. Home
  2. /
  3. Aktualności
  4. /
  5. Home Office – nowa...

Home Office – nowa rzeczywistość pracownika

W aktualnej sytuacji zagrożenia covid 19 większość osób zatrudnionych w biurach pracuje w systemie home office. Czy możemy traktować to jako przywilej?
Praca zdalna pozwala na większa swobodę. W zaciszu swojego domu po zorganizowaniu miejsca swojej pracy mamy szansę na większą koncentrację oraz motywację. Nie mając ściśle określonych granic, sami zarządzamy czasem a prace możemy wykonywać w kapciach i bez wychodzenia z domu. Pamiętajmy – Liczy się efekt!

Przygotuj stanowisko pracy

Zadbaj o uporządkowaną przestrzeń, która będzie sprzyjała skupieniu i koncentracji. Wygodne krzesło, biurko przy oknie i kubek kawy pod ręką to przyjemne środowisko pracy i jasny
komunikat dla Twojego mózgu. Kanapa niestety nie sprawdzi się na dłuższa metę.

Zadbaj o komfort swojej pracy

W idealnym świecie Home Office mamy cały dom tylko dla siebie. W rzeczywistości często dzielimy przestrzeń z współdomownikami i o ile dorosła osoba zrozumie nasza prośbę o nie
przeszkadzanie nam, z dziećmi i zwierzakami nie jest już tak prosto.
Zadbaj wcześniej o to aby dzieci miały zajęcie, pies był na spacerze i nie będzie piszczał pod drzwiami, a kot najedzony śpi na kanapie.

Planuj-realizuj

Realizacja zadań jest dużo prostsza dzięki zarządzaniu. Zapewne Twój pracodawca wyznaczy odpowiednie aplikacje i narzędzia aby zachować płynność procesów, komunikację oraz raportowanie. Mając listę zadań możesz elastycznie dostosować swój czas.

Chwila oddechu

Siedzenie bez przerwy przy monitorze nie jest wskazane. Oderwij się od komputera, tak samo,jak w biurze. Kilka minut korzystnie wpłynie na jakość pracy.

Korzyści

Z przeprowadzonych przez Kantar TNT badań,90% osób które miały możliwość pracować zdalnie jest z niej zadowolona. Wielu pracowników uważa się za bardziej kreatywnych pracując
w cyfrowym modelu. Oszczędzają tez czas i pieniądze które musieliby przeznaczyć na dojazdy do biura.

W obliczu wyjątkowej sytuacji i raptownych działań, większość pracowników biurowych wykonuje swoja prace zdalnie, wspierając ruch #zostańwdomu.
Konieczność adaptacji może mieć pozytywny wpływ nie tylko na sytuację epidemiologiczna, ale też może zwiększyć późniejszą możliwość wykorzystania takiej formy współpracy.
Wykorzystajmy to !

 

Tagi:

homeoffice pracazdalna pracownik zostańwdomu

Ostatnie artykuły

  • Poznaj 6 najważniejszych potrzeb i oczekiwań pracowników!
  • ZOBACZ CO DZIAŁO SIĘ PODCZAS KONFERENCJI LATOHR – PANEL 2
  • Zobacz co działo się podczas konferencji LatoHR – Panel 1
  • Jak organizacje mogą wpływać na zaangażowanie pracowników?
  • PRACA ZDALNA – NASZA NOWA NORMALNOŚĆ
Ta strona używa plików cookie, które są zapisywane na Twoim urządzeniu. Korzystanie z tej strony oznacza akceptację plików cookie. Informacji zapisywanych w plikach cookies używamy w celach statystycznych jak również w celu dostosowania ustawień do indywidualnych potrzeb użytkownika. czytaj więcej akceptuję
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
SAVE & ACCEPT

Nasi Partnerzy

http://www.stowarzyszenieim.org/
http://www.pstd.org.pl/
https://hr24.com.pl/
http://www.czasopisma.wolterskluwer.pl/personel-plus/
http://pkpplewiatan.pl
https://www.iim.org.uk/

Dla Pracodawców

  • Ocena kompetencji on-line
  • Assessment/development centre
  • Centrum analiz i rozwiązań HR
  • Ocena 360°
  • Szkolenia i coaching
  • Audyt personalny
  • Interim management
  • Executive search
  • Rekrutacja i selekcja
  • Outplacement

Dla Kandydatów

  • Oferty pracy
  • Zostań Interim Managerem
  • Wyślij CV
  • Standardy Rekrutacji w Inwencie
  • Predyspozycje zawodowe dla młodzieży

Kontakt

    INWENTA SP. Z O.O.
    tel.: +48 (22) 50 234 70
    e-mail: biuro@inwenta.pl
    • Inwenta - facebook
    • Inwenta - Linkedin
    • Inwenta - youtube

    Linki

    • Aktualności
    • Polityka prywatności
    • Lato HR – Konferencja
    • Stowarzyszenie Interim Managers
    • Konferencje SIM
    • Centrum Filtrowa
    • Projekty UE

Newsletter