lider w branży usług interim management
Ramowy program szkolenia
W wyniku szkolenia nastąpi: zwiększenie efektywności procesu zmiany poprzez lepsze rozumienie zachowań i reakcji pracowników na zmianę w trakcie jej trwania; wsparcie organizacji w utrzymaniu tempa zmian i budowanie gotowości do zmian; minimalizacja oporów wobec zmian; rozwój kompetencji komunikacyjnych kadry zarządzającej w zakresie wdrażanych zmian; rozumienie własnej roli w procesie zachodzących zmian w firmie.
Ramowy program szkolenia
W wyniku szkolenia uczestnicy nabędą umiejętności: stosowania w praktyce modelu MBO; wyznaczania celów zgodnie z modelem SMART i w powiązaniu ze strategią organizacji; precyzowania mierzalności stawianych celów; sprawnego prowadzenia rozmów z pracownikami na temat wyznaczania i realizacji celów; konstruowania i oceniania planów działania.
Ramowy program szkolenia:
W wyniku szkolenia nastąpi: nauka doboru odpowiednich osób do swojego zespołu; przewodzenie zespołowi i dopasowanie stylu; zarządzanie dostosowane do aktualnych potrzeb zespołu; budowanie autorytetu; planowanie i organizowanie pracy zespołu; konstruktywne wykorzystywanie konfliktu; dalszy rozwój zespołu; prowadzenie efektywnych spotkań z zespołem; współpraca z zespołem na rzecz wspólnego sukcesu.
4. Motywacja pozafinansowa pracowników
Ramowy program szkolenia:
W wyniku szkolenia nastąpi: wpływanie na postawę pracowników; właściwe korzystanie z narzędzi motywacji pozafinansowej; świadomy dobór narzędzi motywacji pozafinansowej do poszczególnych pracowników; wzmacnianie motywacji wewnętrznej pracownika; prowadzenie rozmów motywujących z pracownikami.
Ramowy program szkolenia:
W wyniku szkolenia nastąpi: udzielanie konstruktywnych wskazówek pracownikom; prowadzenie rozmów na temat rozwoju pracownika w firmie; motywowanie i dyscyplinowanie pracownika. prowadzenie rozmów oceniających pracownika.
Ramowy program szkolenia:
W wyniku szkolenia nastąpi: efektywne zarządzanie konfliktami; konstruktywne reagowanie na konflikt; przekształcanie konfliktu we współpracę; panowanie nad emocjami w sytuacji konfliktu; konstruktywna komunikacja w konflikcie.